lördag, december 02, 2006

Kropp i förändring



Mina armar är fortfarande mjuka, men om man tittar lite ser man att min biceps är lite skuggad och att den höjer sig lite lite grand. Det är den första bilden som visar något som liknar en muskel. Det syns mera i verkligheten än jag lyckas fånga på kort. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det här eller inte. Jag hatade det för någon vecka sedan eller 2 men jag börjar vänja mig. I vilket fall är muskler som syns ett bevis på att jag tränar och att jag faktiskt har en ganska vältränad kropp. Sådant har föga med storlek på kroppen att göra. Jag kan tillägga att just denna muskel bara är tränad tre gånger i höst. Jag bygger min muskelmassa grymt fort. Behöver jag ens tala om hur mycket mera jag orkar och hur mycket bättre balans jag har?

Förutom träningsvärk är den största nackdelen att rumpan inte längre är lika bekväm att sitta på.

Inga kommentarer: