fredag, december 01, 2006

Agnes


Jag lyssnar på Agnes och jag blir kär igen. Jag hade glömt hur mycket jag gillade den tjejen för ett år sen, att jag faktiskt till och med röstade på henne flera veckor (bara en gång dock).

Idag när hon var på idol hade något hänt med henne som jag inte sett förut. Ansiktet var rundare, armarna mjukare och uttrycken ännu mer kvinnliga än för ett år sen. Hon utstrålar så enormt mycket sensualism att det är nästan läskigt. I jämförelse med henne bleknar ju Felicia ganska ordenligt.

Själv måste jag erkänna att jag höll på Erik och jag har gjort det ganska länge. Han är så enormt musikalisk och hanterar sin röst så jävla bra. Markus sjunger faktiskt falskt av och till. Enligt mig är det att falsksång när man konstant ligger någon kvarts ton för högt.

Man blir sådan av att ha gått musiklinjen antar jag. På mina gamla demos grämer jag mig för varenda ton som är ens det minst inperfekt.

Och Darin. Darin Darin Darin, så mycket talang, så mycket känsla, så mycket allt allt allt. Jag ska fan gå på konserten med honom på söndag. Med tonåringarna. Japp.

2 kommentarer:

becka sa...

Haha ska du på Darin:-) Jag hade aldrig klarat att stå där med alla skrikande fjortisar;-) Men jag håller med om att han är sjukt talngfull! Hans framförande i Idolfinalen i fredags var breathtaking

Klara sa...

japp, bortsett från att jag inte orkade upp så... så det blev ingen darin, jag sov till nsätan 2 å han var i stan vid 3. tyvärr. :D