onsdag, december 06, 2006

Klänningen

Klänningen jag köpte från säljaren Retroscope på Ebay kom idag. Det tog knappt en vecka från beställning till att den kom fram. Riktigt bra service måste jag säga. Klänningen är av ett märke som heter B Darlin och den kostade 275 kronor totalt med frakt. Den är i polyspandex och det känns ganska bekvämt faktiskt.

Som kanske synes är den ännu lite liten men eftersom jag går ner räknar jag kallt med att den kommer att bli väldigt lagom om ett tag. Jag är i alla fall sjukt nöjd med köpet och är inte längre rädd för att handla från internet.

Betablogger verkar bugga idag så jag får inte upp någon bild på den. Däremot är det bara att följa länken så ser ni mig på med klänningen på. Tyvärr var jag lite lat och glömde ta av jeansen under ;)

2 kommentarer:

becka sa...

Ja den är så fin! Och den har ju ett helt fantastiskt fall, snyggt att den är lite "klockad"

Klara sa...

Tacktack :)

Den har en röd tyllunderkjol som inte riktigt syns på bilderna här :) Det är den som gör fallet helt enkelt. Den sticker ut precis nere i kanten bara, som en spets liksom. Man bör definitivt ha något på sig under den för tyllen rivs :D