tisdag, november 07, 2006

Isa säger hej

Mitt första inlägg här. Det här är vår blogg, om vad vi har på oss och vad vi tycker är snyggt, fult, bra, dåligt och en massa andra åsikter om allt som rör mode och utseende.
Jag saknar något i modebloggutbudet. Det billiga men ändå snygga, det roliga och personliga och inte nödvändigtvis moderiktiga. Det lite annorlunda men ändå ganska vanliga. Även om jag ser ut som de flesta andra medelmåttor på stan (svårt att bestämma mig för en glad eller ledsen smiley här så jag hoppar det, jag tycker det är asläckert med människor som verkligen ser annorlunda ut, även om jag själv inte har någon som helst önskan om att vara en av dem) tycker jag att det är tråkigt att, inte alla men i mina ögon de flesta modebloggar (exempelvis topp10 på bloggtoppen) ser väldigt mycket likadana ut. Det är mer eller mindre samma butiker, samma kläder, samma färgskalor på xxstjejer etc. Vi ska skriva om våra egna stilar, även om jag varken är superalternativ eller supermoderiktig. Större delen av min garderob kommer från h&m, resten från valfri annan mainstreambutik. Min ekonomi är ganska genomsnittlig för min ålder. Det betyder inte att jag inte har åsikter!
Välkommen till vår blogg. =)

Ni får en bild också, lite för att jag vill testa bildfunktionen här men också för att jag gillar (mode)bloggar med många bilder. Linnet kommer från Gina Tricot, 149kr.

Inga kommentarer: