tisdag, november 21, 2006

Fri fantasi

Ja, lite afkkreativitet kan ju vara trevligt någon gång då och då i vintermörket. Det här fiffiga halsbandet satte min käre far ihop åt mig av ett gammalt simkort! Funderar på att snoka reda på två till och fixa ihop ett par matchande örhängen! Bygga accessoarer är kul. =)

Om ni undrar hur det gick på julfesten så kan jag bara säga att jag hade obeskrivligt kul! Folk var helt sanslöst alkoholpåverkade och förrutom att det var kul att se var det även fantastiskt roligt att se alla i annat än jobbekläderna, och inte bara i annat som i vad som helst utan riktigt uppklädda! Knappt så att man kände igen alla! En del tjejer kom faktiskt i riktig balklänning, så först blev jag lite rädd att jag klätt ned mig (läs: inte klätt upp mig tillräckligt) men det hade jag inte kunnat ta hem ändå så lika bra att inte ha försökt. Jag trivdes kanonbra i min klänning! Som jag förövrigt fann efter knappt en timmes sökande, naturligtvis på h&m av alla ställen (dock var det faktiskt ingen annan på åtminstone den här festen som hade en likadan). Förrutom ett par diskreta pärlor i öronen hade jag ett urfint pärldiadem, från gina tricot, i håret. Skor hittade jag på DinSko. Försökte mig förgäves på diverse högklackat först men insåg återigen mitt öde som för evigt plattskodd och valde de här för 280kr.
Och jag kan faktiskt garantera att jag kommer att använda dem igen, så fort tillfälle bjuds! :-)

(Lade in ett litet hjärta, dvs. < samt 3, efter "h&m" i texten, men det fuckade upp hela html:en och halva texten försvann! Och jag har inte lyckats lista ut hur man får igenom ett hjärta inne i texten utan att blogger får för sig att det är html... Men bara så ni vet det, h&m< samt 3!

Inga kommentarer: